Slepen
Signatyours
Sluiten
6 augustus 2021

Wat is jouw Signature?

signature

Jouw Signature is hetgeen wat er overblijft als je jouw organisatie volledig afpelt. Het kloppend hart van jouw bedrijf, de unieke waarden en het onderscheidend vermogen in de markt. Wat jou uniek maakt in wie jij bent, wat je doet en wat je uitstraalt. 

Bij Coolblue is dit het hoge service-level met een glimlach. Lush gaat om positieve emoties gecombineerd met ethiek en beleving. Bij Gorillas draait alles om disruptie en snelheid en GO Sharing gaat mobiliteit groen maken.

Dat is in het kort een omschrijving van jouw Signature. Wij beginnen altijd met de vraag: “Wat zal er gebeuren als jouw bedrijf er niet (meer) zou zijn?” Het verschil tussen beide situaties noemen wij impact. Dit kan zowel negatief als positief zijn.

Het doel moet zijn om een positieve systematische verandering teweeg te brengen. Voor je medewerkers, klanten, partners en de samenleving. Dat is écht impact maken. Hier hangen natuurlijk enorm veel keuzes aan vast. Daarom is het belangrijk om hier goed over na te denken en dit een op juiste wijze te documenteren.

Maar waar moet je beginnen en hoe maak je hier een succes van? Hiervoor ontwikkelden wij onze eigen unieke Signatyours-formule. Deze formule helpt bij het neerzetten van een eigen identiteit en deze door te vertalen naar een uniek verhaal waarmee jij al jouw ambities realiseert en medewerkers, klanten en partners inspireert.

Ben jij benieuwd hoe de Signatyours-formule van jou een held maakt? Check dan gelijk onze volgende blog via onderstaande button.

Lees ook eens

merkmascotte
10 mei 2022

Signa: onze merkmascotte

Met trots presenteren wij onze merkmascotte: Signa. Deze merkmascotte is de perfecte vertaling van wie wij zijn en waar wij met Signatyours voor gaan. Lees hier het hele verhaal!

Merkarchetype
9 mei 2022

Twaalf merkarchetypes in de markt van de sterke dranken

Een merkarchetype staat vaak los van jouw product of dienst. Een merkanalyse van een bepaalde markt kan dit beeld verduidelijken. Zo blijkt ook uit de markt van de sterke dranken...

merkarchetype
9 mei 2022

Sterke merken creëren met merkarchetypes

Merkarchetypes: de route om jouw merk persoonlijkheid te geven en tot leven te laten komen. Benieuwd hoe je dit aanpakt? Dat lees je hier.

#heldenverhalen
28 april 2022

Heldenverhalen: BIKEBEAR ADVENTURE

BIKEBEAR ADVENTURE: een inspirerend verhaal van een winnaarsmerk. #heldenverhalen delen wij graag.

Nike-schoenen
25 april 2022

Nike: een heldenmerk

Althans, dat vinden wij. Maar hoe is Nike ontstaan? Waar staan ze voor? Welke strategische keuzes maken zij? En wat wil het merk uitstralen? Dat lees je hier.

signatyours
25 oktober 2021

Onze aanpak

Onze Signatyours-formule pakt de business-strategie, strategische positionering en branding beet en combineren dit met een direct uitvoerbaar marketingplan.

signatyours
17 juli 2021

Over ons

Jou de beste versie van jezelf laten worden. Dat willen wij bereiken door jou te helpen met het neerzetten van jouw identiteit en het delen van jouw unieke verhaal.