Slepen
Signatyours
Sluiten
17 juli 2021

Over ons

signatyours

Wie is Signatyours?

Een strategisch marketingbureau dat is opgericht door Pim van der Heide (foto rechts) & Mikula Ristic (links). Twee vrienden die elkaar al kennen vanaf de middelbare school. Gezamenlijke passies zijn voetbal, muziek en ondernemen, met als droom om samen een succesvolle business te starten. Sinds de studententijd zijn wij hier al mee bezig en dit was voor ons het ideale moment om door te pakken. Het is tijd om bedrijven te helpen het verschil te maken.

Pim is afgestudeerd in Ondernemingsrecht en de Master Innovation & Entrepreneurship. Vervolgens deed Pim ervaring op als ondernemer en product- en propositiemanager. In deze rol is hij de verbindende factor tussen productmanagement en de marketing- & salesteams van de merken.

Mikula studeerde af in Business Administration en de Master Marketing Management. Daarna heeft Mikula ervaring opgedaan als campagnemanager in de marketing en vervolgens als business controller. Tussendoor werd er college gegeven op de Erasmus Universiteit over klantenreizen.

Kortom, een gemixt pallet met diverse specialiteiten en beiden boordevol energie en bruisende ideeën!

Wanneer en waarom is Signatyours opgericht?

De oprichting van Signatyours vond plaats in 2021, een vreemd jaar vol disruptieve gebeurtenissen. Met name COVID-19 heeft een flinke stempel gedrukt op dit jaar. Dit heeft niet alleen impact in het ‘normale leven’ gehad, maar ook bedrijven, markten en sectoren zijn flink op zijn kop gezet. Bedrijven bevinden zich daardoor in een periode met zorgen over de toekomst van werk, de druk om mee te gaan in de verschuiving naar online dienstverlening en het aantrekken en behouden van goed personeel. Zo was 2020 de grootste digitale transformatie die wij ooit meemaakten.

Wij staan daarnaast voor een tijdperk met nieuwe klantverwachtingen. Zo maken wij kennis met nieuwe marketingvormen en technologieën als 5G, kunstmatige intelligentie en robots. Aan de andere kant maken mensen zich meer dan ooit zorgen over maatschappelijke uitdagingen op het gebied van gezondheid en duurzaamheid.

Onder druk van deze veranderingen zien wij dat veel bedrijven starten met nieuwe concepten en het gebruik van diverse marketingkanalen. Echter zonder scherp te hebben wat hun identiteit en verhaal is. En nog belangrijker, wie hun ideale doelgroep is. Dat is zonde, want met de juiste strategische marketingkeuzes en een sterk merkverhaal blijf je als bedrijf ook in de toekomst uniek & zichtbaar.

Waar staan en gaan wij voor?

Jou de beste versie van jezelf laten worden. Dat is waar wij voor staan. De reden waarom wij net dat ene stapje extra zetten. Zo kun jij weer doen waar jij energie van krijgt. Dat willen wij bereiken door jou te helpen met het neerzetten van de identiteit van jouw bedrijf en het delen van jouw unieke verhaal. Een ambitieuze visie. Dat beseffen wij ons maar al te goed.

Helden gaan echter geen uitdaging uit de weg. Deze mindset zie je dan ook terug in onze kernwaarden.

  • Moedig: positieve veranderingen bewerkstelligen. Daar maken we ons sterk voor. Door de juiste motivatie, discipline en een winnaarsmentaliteit. Dit verwachten we niet alleen van onszelf, maar ook van jou. 
  • Bevlogen: met een flinke dosis aan energie, geniale ingevingen en een doorpakkersmentaliteit komen wij tot dat ene unieke verhaal of gave idee. 
  • Doortastend: dat zijn we. Zeker weten. Door strategische kennis als basis te gebruiken en ons volledig vast te bijten in jouw branche en specifieke vraagstuk. Alleen zo komen we tot de kern van jouw organisatie.

Onze identiteit?

Wij hanteren een donkerblauwe kleur als basis met een lichtblauwe tint. Deze kleuren staan voor onze winnaarsmentaliteit. Vervolgens vliegen er drie rode pijlen door ons logo heen voor de energie die we willen uitstralen. Op onze website vliegen onze raketten jou ook niet voor niets om de oren!

Dit kleurenpallet combineren we met consistente marketinguitingen waarin wij altijd dezelfde energieke tone-of-voice hanteren, dezelfde stijl visuals gebruiken en onze eigen kreten erdoorheen gooien. Je zult de volgende termen vast wel eens gehoord hebben? Qnallen, rocken en sky-high gaan.

Als wij met onze klanten aan de slag gaan proberen wij die positieve vibe met energie altijd door te zetten. Dit zorgde tot nu toe gegarandeerd voor de beste brainstormsessies en mooie succesverhalen. Een perfecte basis om ambities te realiseren.

Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan?

Dan is dit hét moment om samen te werken aan jouw eigen identiteit en unieke verhaal. Oftewel, jouw Signature. Een concept dat wij in deze bIog verder uitleggen.

Lijkt het je leuk om eens verder te sparren over jouw Signature of onze oplossingen voor jouw Signature? Plan dan nu nog een gratis afspraak met ons in. Wij staan namelijk te trappelen om met je mee te denken.

De keuze is nu aan jou. Let’s do this!

Lees ook eens

merkmascotte
10 mei 2022

Signa: onze merkmascotte

Met trots presenteren wij onze merkmascotte: Signa. Deze merkmascotte is de perfecte vertaling van wie wij zijn en waar wij met Signatyours voor gaan. Lees hier het hele verhaal!

Merkarchetype
9 mei 2022

Twaalf merkarchetypes in de markt van de sterke dranken

Een merkarchetype staat vaak los van jouw product of dienst. Een merkanalyse van een bepaalde markt kan dit beeld verduidelijken. Zo blijkt ook uit de markt van de sterke dranken...

merkarchetype
9 mei 2022

Sterke merken creëren met merkarchetypes

Merkarchetypes: de route om jouw merk persoonlijkheid te geven en tot leven te laten komen. Benieuwd hoe je dit aanpakt? Dat lees je hier.

#heldenverhalen
28 april 2022

Heldenverhalen: BIKEBEAR ADVENTURE

BIKEBEAR ADVENTURE: een inspirerend verhaal van een winnaarsmerk. #heldenverhalen delen wij graag.

Nike-schoenen
25 april 2022

Nike: een heldenmerk

Althans, dat vinden wij. Maar hoe is Nike ontstaan? Waar staan ze voor? Welke strategische keuzes maken zij? En wat wil het merk uitstralen? Dat lees je hier.

signatyours
25 oktober 2021

Onze aanpak

Onze Signatyours-formule pakt de business-strategie, strategische positionering en branding beet en combineren dit met een direct uitvoerbaar marketingplan.

signature
6 augustus 2021

Wat is jouw Signature?

Jouw Signature is wat er overblijft als je jouw organisatie volledig afpelt. Het kloppend hart van jouw bedrijf, de unieke waarden en het onderscheidend vermogen in de markt.