Slepen
Signatyours
Sluiten
17 juli 2021

Over ons

signatyours

Wie is Signatyours?

Een strategisch marketingbureau dat is opgericht door Pim van der Heide (foto rechts) & Mikula Ristic (links). Twee vrienden die elkaar al kennen vanaf de middelbare school. Gezamenlijke passies zijn voetbal, muziek en ondernemen, met als droom om samen een succesvolle business te starten. Sinds de studententijd zijn wij hier al mee bezig en dit was voor ons het ideale moment om door te pakken. Het is tijd om bedrijven te helpen het verschil te maken.

Pim is afgestudeerd in Ondernemingsrecht en de Master Innovation & Entrepreneurship. Vervolgens deed Pim ervaring op als ondernemer en product- en propositiemanager. In deze rol is hij de verbindende factor tussen productmanagement en de marketing- & salesteams van de merken.

Mikula studeerde af in Business Administration en de Master Marketing Management. Daarna heeft Mikula ervaring opgedaan als campagnemanager in de marketing en vervolgens als business controller. Tussendoor werd er college gegeven op de Erasmus Universiteit over klantenreizen.

Kortom, een gemixt palet met diverse specialiteiten en beiden boordevol energie en bruisende ideeën!

Wanneer en waarom is Signatyours opgericht?

De oprichting van Signatyours vond plaats in 2021, een vreemd jaar vol disruptieve gebeurtenissen. Met name COVID-19 heeft een flinke stempel gedrukt op dit jaar. Dit heeft niet alleen impact in het ‘normale leven’ gehad, maar ook bedrijven, markten en sectoren zijn flink op zijn kop gezet. Bedrijven bevinden zich daardoor in een periode met zorgen over de toekomst van werk, de druk om mee te gaan in de verschuiving naar online dienstverlening en het aantrekken en behouden van goed personeel. Zo was 2020 de grootste digitale transformatie die wij ooit meemaakten.

Wij staan daarnaast voor een tijdperk met nieuwe klantverwachtingen. Zo is digitaal gebruiksgemak de norm geworden. Heb je een ouderwetse website of ben je niet online aanwezig? Dan is de kans groot dat de klant online verder zoekt.. Aan de andere kant maken mensen zich meer dan ooit zorgen over maatschappelijke uitdagingen op het gebied van gezondheid en duurzaamheid. Van bedrijven wordt verwacht daar een antwoord op te hebben.

Onder druk van deze veranderingen zien wij dat veel bedrijven starten met nieuwe concepten en het gebruik van diverse marketingkanalen. Echter zonder scherp te hebben wat hun identiteit en verhaal is. En nog belangrijker, wie hun ideale doelgroep is. Dat is zonde, want met de juiste strategische marketingkeuzes en een sterk merkverhaal werk je aan een merk waarmee je klanten, medewerkers en partners inspireert.

Waar staan en gaan wij voor?

Van ondernemers helden maken. Dat is waar wij voor staan. De reden waarom wij net dat ene stapje extra zetten. Zo kun jij weer doen waar jij energie van krijgt. Dat willen wij bereiken door jou te helpen met het neerzetten en delen van een strategisch onderbouwd merk. Jouw eigen ‘Signature’.

Een ambitieuze visie. Dat beseffen wij ons maar al te goed. Helden gaan echter geen uitdaging uit de weg. Deze mindset zie je dan ook terug in onze kernwaarden.

  • Moedig: positieve veranderingen bewerkstelligen. Daar maken we ons sterk voor. Door de juiste motivatie, discipline en een winnaarsmentaliteit. Dit verwachten we niet alleen van onszelf, maar ook van jou. 
  • Bevlogen: met een flinke dosis aan energie, geniale ingevingen en een doorpakkersmentaliteit komen wij tot dat ene unieke verhaal of gave idee. 
  • Doortastend: dat zijn we. Zeker weten. Door strategische kennis als basis te gebruiken en ons volledig vast te bijten in jouw branche en specifieke vraagstuk. Alleen zo komen we tot de kern van jouw organisatie.

Onze identiteit?

Wij hanteren een donkerblauwe kleur als basis met een lichtblauwe tint. Deze kleuren staan voor onze winnaarsmentaliteit. Vervolgens vliegen er drie rode pijlen door ons logo heen voor de energie die we willen uitstralen. Op onze website vliegen onze raketten jou ook niet voor niets om de oren!

Dit kleurenpalet combineren we met consistente marketinguitingen waarin wij altijd dezelfde energieke tone-of-voice hanteren, dezelfde stijl visuals gebruiken en onze eigen kreten erdoorheen gooien. Je zult de volgende termen vast wel eens gehoord hebben? Door het dak, rocken en sky-high gaan.

Als wij met onze klanten aan de slag gaan proberen wij die positieve vibe met energie altijd door te zetten. Dit zorgde tot nu toe gegarandeerd voor de beste brainstormsessies en mooie succesverhalen. Een perfecte basis om ambities te realiseren.

Nu jij nog

Wij kunnen in ieder geval niet wachten om jouw verhaal of idee te horen. Of het nu gaat om meer naamsbekendheid, een nieuwe website of een volledige rebranding. Wij doen het.

Wil je samen eens jouw uitdagingen het vuur aan de schenen leggen?

Lees ook eens

Go Sharing
24 mei 2022

Heldenverhalen: GO Sharing

GO Sharing is een via een app te gebruiken oplossing voor deelmobiliteit. Wij spraken CEO Raymon Pouwels over het verhaal achter het bedrijf.

merkmascotte
10 mei 2022

Signa: onze merkmascotte

Met trots presenteren wij onze merkmascotte: Signa. Deze merkmascotte is de perfecte vertaling van wie wij zijn en waar wij met Signatyours voor gaan. Lees hier het hele verhaal!

merkarchetype
9 mei 2022

Twaalf merkarchetypes in de markt van de sterke dranken

Een merkarchetype staat vaak los van jouw product of dienst. Een merkanalyse van een bepaalde markt kan dit beeld verduidelijken. Zo blijkt ook uit de markt van de sterke dranken...

merkarchetype
9 mei 2022

Sterke merken creëren met merkarchetypes

Merkarchetypes: de route om jouw merk persoonlijkheid te geven en tot leven te laten komen. Benieuwd hoe je dit aanpakt? Dat lees je hier.

#heldenverhalen
28 april 2022

Heldenverhalen: BIKEBEAR ADVENTURE

BIKEBEAR ADVENTURE: een inspirerend verhaal van een winnaarsmerk. #heldenverhalen delen wij graag.

Nike-schoenen
25 april 2022

Nike: een heldenmerk

Althans, dat vinden wij. Maar hoe is Nike ontstaan? Waar staan ze voor? Welke strategische keuzes maken zij? En wat wil het merk uitstralen? Dat lees je hier.

signatyours
25 oktober 2021

Onze aanpak

Op een strategische manier jouw merkverhaal neerzetten. Dat doen we door business-strategie, strategische positionering en branding te combineren. Zo weet je precies wat je vertelt en waar je naartoe wilt.